Ibn Kajjim, rahimullah, spominje neke od šejtanski imena, poput, Khanzeb – đavo, el-Velhan – bezumni, el-‘Avar – ćorav, el-Edžda – unakaženi, i spominje kako je halifa Omer upitao čovjeka za ime, pa mu reče:
“Mesruk ibn el-Edžda”, našta mu Omer reče: “Čuo sam Allahova Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da reče: ‘el-Edžda, je šejtan.'”
(Prenose: Ebu Davud, Ibn Madže i Hakim sa nepouzdanim prenosiocem./Mudžahid ibn Said u lancu prenosioca)
Navodi Ibn Kajjim, rahimehullah, riječi Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem:
“Uistinu abdest ima šejtana po imenu el-Velhan, pa se pazite onog koji čini vesvesu (došaptava na srce onome koji se abdesti kako nije upolupunio abdest) prilikom abdesta.”
(Prenosi Ibn Madže, Abdullah u “dodacima Musneda” od svog oca, i Tirmizi br. 57, sa nesigurnim lancem prenosilaca.)
Prenosi se kako se Osman ibn Ebil požalio Allahovom Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, na šejtansku vesvesu u namazu, pa mu reče Allahov Poslanik:
“To je šejtan po imenu Khanzeb, pa ako osjetiš njegovu prisutnost, utječi se Allahu i pljuni na lijevo tri puta.”
(Muslim, 2203)
I prenosi iz Abdurrezakova “Musannefa” i iz “Musneda” Ibn Ebi Šejbe kako je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, promijenio ime čovjeku po imenu El-Hubab (zmija) u Abdullah rekavši:
“el-Hubab je šejtan.”
Izvor: “Oaza imana – Vjerovanje u meleke”
Autor: Ibn Kajjim El-Dževzijje